Inloggen
Winkelmandje

Retourprocedure


CONSUMENT

Voldoet het artikel niet aan uw wensen of wilt u het om welke reden dan ook retourneren? Tenzij anders overeengekomen heeft u tot en met veertien dagen na ontvangst van uw bestelling de mogelijkheid de goederen aan te melden voor retour.
Het aanmelden van retourartikelen kan via het contactformulier

Onbeschadigde artikelen die in voorraad opgenomen kunnen worden, worden binnen 30 dagen gecrediteerd. 

De goederen kunt u retour sturen naar het volgende adres:

bergo.nl
Afdeling retouren 
Radonstraat 20
2718 TA  ZOETERMEER

De kosten voor het terugzenden zijn voor rekening van de afnemer.

De goederen dienen binnen 2 weken, nadat u de retourmelding heeft gedaan, door ons te zijn ontvangen. Als deze periode verstreken is kunnen we de klacht helaas niet meer in behandeling nemen en zal de klacht gesloten worden.
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen voor een ander artikel. U kunt uiteraard het artikel opnieuw bestellen via onze webshop.


ZAKELIJKE KLANT

Wanneer u als bedrijf, stichting, school of overheid een artikel wilt retourneren, dient u dit vooraf aan te melden via het contactformulier.  Een retourmelding kunt u tot en met veertien dagen na ontvangst van de goederen aanmelden.

De klantenservice beoordeeld uw retouraanvraag en informeert u per e-mail of deze aanvraag wordt geaccordeerd en tegen welke voorwaarden.

Indien u een retourakkoord heeft ontvangen, kunt u de goederen onder vermelding van een servicenummer retour sturen naar het volgende adres:

bergo.nl
Afdeling retouren 
Radonstraat 20
2718 TA  ZOETERMEER

De kosten voor het terugzenden zijn voor rekening van de afnemer.

De goederen dienen binnen 2 weken, nadat u een retourakkoord heeft ontvangen, door ons te zijn ontvangen. Als deze periode verstreken is kunnen we de klacht helaas niet meer in behandeling nemen en zal de klacht gesloten worden.
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen voor een ander artikel. U kunt uiteraard het artikel opnieuw bestellen via onze webshop.

RETOUR VOORWAARDEN
Artikelen dienen ongebruikt en in originele, onbeschadigde verpakking ontvangen te worden.

UITZONDERINGEN
Tenzij anders overeengekomen, kunnen de volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd/geruild:

  • Softwarepakketten, inkcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling verbroken of de verpakking geopend is, of die geïnstalleerd of geregistreerd zijn. Gepersonaliseerde artikelen (bijvoorbeeld bedrukt met uw logo);
  • Artikelen met een houdbaarheidsdatum die minder dan drie maanden geldig zijn, of artikelen zoals agenda’s en kalenders die minder dan 9 maanden bruikbaar zijn.
  • Uit hygiënisch oogpunt is het niet mogelijk om artikelen zoals oordopjes, in-ear-headsets e.d. te retourneren/ruilen, tenzij deze verzegeld zijn of de verpakking van de artikelen zichtbaar niet open is geweest.

Bel mij terug

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen